Mos Craciun e sexy in familia Iliescu

Mos Craciun va veni si anul acesta la noi insa vreau sa-l surprind iar pe Ionel (in fiecare an pun pastile de alea albastre in porc si piftie iar Ionel e numai zambet).

Cam ce as dori sa-mi aleg pentru acest an:

Costum Santa care sa-l scoata din minti pe Ionel si sa uite de partid si de Geoana

Costum de Craciunitza roz pentru ca in PSD viata e-n rozaliu (apropo de guzgani)

As lua ceva asa mai intelectual cum e poza de mai sus insa din cate inteleg acest costum de Velvet Santa este luat de doamna Vanghelie.

Alegerea finala cred ca va fi asta pentru ca vine si cu aceasta curea superba iar pentru voi am o destainuire: lui Ionel al meu ii place sa fie batut cu cureaua inca de cand era student la Moscova. Din cauza costumului pe care l-am purtat anul trecut, Ionel a suferit cu inima insa anul acesta sigur il voi face cel mai fericit membru de partid 😉

3 Răspunsuri to “Mos Craciun e sexy in familia Iliescu”


  1. 1 balauru decembrie 13, 2007 la 5:52 am

    „pun pastile de alea albastre in porc si piftie iar Ionel e numai zambet”

    Se pare ca numai zimbetul i se mai scoala chiar si cu zece pastile din alea albastre. Toata potenta si-a bagat-o in regularea poporului dupa revolutie, nu i-a mai ramas putere si pentru cei dragi.

    Eu sint totusi de parere ca Mos Craciuneasa asta „shecsi” sa fie trimisa la Petre Roman, am auzit ca dietele si baile reci nu mai ajuta si ar trebui stimulat. altfel, tovarasa de viata a tovarasului de revolutie al lui Ionel, o sa-l paraseasca si viata o sa fie trista fara manelista.

  2. 2 Nina Iliescu decembrie 18, 2007 la 9:38 pm

    Esti obraznic domnule Balaur. Poate treci sa ne colinzi!

  3. 3 paul ianuarie 27, 2008 la 6:40 pm

    dar sunteti nu rai ,ci grosolani si fara vreo treaba pe lumea asta.
    De ce nu mai puneti mana pe o carte,pe un dictionar de ortografie sau va multumiti cu doar huiduieli prin piete si mizerii de pe internet


Lasă un comentariu




Categorii